پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی استقلال و هوادار در لیگ برتر | جدال کاملا لالیگایی

  • کد خبر: ۲۱۷۵۹۸
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
تاریخ و ساعت بازی استقلال و هوادار در لیگ برتر | جدال کاملا لالیگایی
تیم‌های استقلال و هوادار در دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، آخرین مسابقه فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲ از ساعت ۲۱ فردا (یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲) در استادیوم پاس قوامین برگزار می‌شود. تیم‌های فوتبال استقلال تهران و هوادار که دو لژیونر سابق فوتبال ایران را روی نیمکت‌هایشان می‌بینند در شرایطی برابر هم صف‌آرایی می‌کنند که نیمکت هر دو تیم انگیزه بالایی برای این مسابقه دارد.

استقلال با جواد نکونام فعلا صدرنشین لیگ است و یک تساوی در بازی فردا جایگاه این تیم را در پایان سال ۱۴۰۲ تثبیت خواهد کرد. آبی‌ها که هفته گذشته دربی پایتخت را با تساوی به پایان رساندند امیدوارند مقابل هوادار، به یک برد شیرین دست پیدا کنند. نکته جالب اینکه در بازی‌هایی که این دو تیم باهم داشته‌اند، بنفش‌های تهرانی هیچ زمان موفق به گرفتن امتیاز از استقلال نشده‌اند و بازی فردا بهترین فرصت برای شکستن این رکورد شوم است.

در سوی مقابل، اما هوادار با ورود مسعود شجاعی نمایش بهتری را ارائه می‌دهد و این مربی امیدوار است با استفاده از دو عنصر تجربه و انگیزه بتواند مچ رفیق قدیمی‌اش را در زمین مسابقه بخواباند. نکونام و شجاعی در سال‌های نه چندان دور پرچمدار فوتبال ایران در لالیگا بودند. در حال حاضر هوادار با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم جای دارد و استقلال با ۴۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->